Loader Logo

Frucon² och Lipault välkomnar dina frågor och kommentarer. Välj din fråga.

Vi rekommenderar att du låter ett Lipault Authorized Repair Centre reparera din väska eftersom vi vet att ditt ärende kommer att bli ordentligt omhändertaget. Alla kvalificerade serviceverkstäder för väskor kan ta hand om din väska, men bara Lipault Authorized Repair Centres kan utföra garantireparationer. För att hitta närmaste Repair Centre klickar du här.
Läs vår detaljerade information om reparationer i avsnittet Vanliga frågor och svar.

Läs vårt avsnitt om nycklar, lås och reservdelar i Vanliga frågor och svar.

Kontakta kundtjänst

Öppettider:
Måndag till fredag: 08:15 till 12:00 – 13:00 till 17:30 (GMT +1)
Ange ditt ordernummer eller kontonummer som du fick när du gjorde din beställning.

Vanliga frågor och svar:
F: När kommer min beställning?
S: Logga in på ditt kontocenter för att se fraktbolagets spårningsnummer.
F: Hur returnerar jag min resväska?
S: Gå till Frakt och returer för mer detaljerade instruktioner.

Så kontaktar du oss via e-post:

Öppettider:
Måndag till fredag: 08:15 till 12:00 – 13:00 till 17:30 (GMT +1)

Vanliga frågor och svar:
F: CKan jag beställa en produkt som inte finns online?
S: Ja, men ange en referens och produktuppgifter så att vi vet vilken produkt som du är intresserad av.